Nieuwe ambassadrice Garbiñe Muguruza in het evian® team "Live young"

PARIJS - evian®, de wereldleider in natuurlijk mineraalwater, kondigde gisteren zijn nieuwe ambassadrice aan, huidig Wimbledon-kampioene Garbiñe Muguruza, als nieuw gezicht van zijn recentste campagne 'Live Young'.

Garbiñe, voormalige winnares van Roland-Garros (2016) en Wimbledon (2017), sluit zich aan bij het prestigieuze team van ambassadeurs van het merk evian®, waartoe Stan Wawrinka, Maria Sharapova, Madison Keys, Lucas Pouille en Lydia Ko al behoren.

Garbiñe is de enige tennisspeelster die over de rode loper heeft gewandeld op de Oscars in 2018 en deze heeft bijgewoond. Haar neus voor elegantie maakt van Garbiñe dan ook de ideale partner voor het merk evian®.

Ons bedrijf
Over Evian

evian® natuurlijk mineraalwater is afkomstig uit het hart van de Franse Alpen, een uniek geologisch gebied in de wereld. Gedurende meer dan 15 jaar baant het water zich een weg door de rotsen en op die reis wordt het verrijkt met karakteristieke mineralen. evian® zet zich al meer dan 25 jaar in om de natuur in de omgeving van de bron te beschermen om de uitzonderlijke kwaliteit van evian® natuurlijk mineraalwater te bewaren voor de toekomstige generaties. evian® natuurlijk mineraalwater is van nature zuiver en evenwichtig samengesteld en voldoet perfect aan de hydratatiebehoeften van iedereen, de hele dag door.

evian, het iconisch merk van Danone, onderschrijft de ‘One Planet. One Health’ visie dat onze gezondheid en deze van de planeet onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.

evian®, Volvic® en Badoit® zijn de drie merken natuurlijk mineraal water die in België op de markt gebracht worden door NV Danone Waters Benelux SA. De onderneming stelt zo’n dertig personen te werk en functioneert als een dynamische KMO binnen het bedrijf Danone.